בדרך אליכם: כך תעקבו אחר חבילות שהזמנתם באמזון
הזמנתם מוצר או מוצרים מאמזון ואתם מעוניינים לדעת האם ארזו ושלחו אותם והיכן הם נמצאים כרגע ? אמזון מאפשרת ללקוחותיה לעקוב אחר החבילות שלהם ולדעת היכן הן נמצאות.
מערכת המעקב שנמצאת באזור האישי של משתמשי אמזון מציגה את התאריכים והשעות שבהם החבילה עברה ממדינה למדינה או ממרכז מיון אחד לאחר, או מסניף לסניף. כך גם הלקוחות יכולים לדעת היכן החבילה שלהם נמצאת והאם היא נעצרה ומעוכבת במכס. יש לקחת בחשבון שהמידע שאמזון מציגה על המשלוחים השונים לא תמיד מדוייק.
היכנסו לאתר אמזון. בחלון הראשי, לחצו על שם המשתמש שלכם שמופיע בפינה השמאלית העליונה של החלון.
בחלון "החשבון שלך", לחצו על "ההזמנות שלך".
בחלון "ההזמנות שלך" תוכלו לראות את כל ההזמנות שביצעתם באמזון בשלושת החודשים האחרונים. מעל כל הזמנה ניתן לראות את מספר ההזמנה, באיזה תאריך בוצעה ההזמנה, כמה שילמתם על המוצר כולל משלוח ובאיזה תאריך החבילה צריכה להגיע אליכם.
כדי לבדוק היכן חבילה מסוימת נמצאת, לחצו על האפשרות "עקוב אחר חבילה" שנמצאת ליד המוצר שהזמנתם.
בחלון שנפתח תוכלו לראות את הפרטים הבאים: מצב ההזמנה - האם המוצר הוזמן, האם הוא נשלח והאם הוא נמסר. השם של חברת השליחויות שאיתה נשלח המוצר, הכתובת למשלוח, מספר מעקב (או מזהה מעקב) ו- פרטי ההזמנה.
לחצו על האפשרות "הצג את כל העדכונים" שנמצאת תחת מזהה המעקב.
כעת, ייפתח חלון חדש שבו תוכלו לראות באילו מדינות ומרכזי מיון החבילה עברה ואת התאריכים והשעות שבהם קלטו אותה במערכת באותם מקומות. בנוסף, תוכלו לדעתי היכן היא נמצאת כרגע.
אם בחלון הזה לא מופיע מידע על המשלוח, מומלץ להעתיק את מזהה המעקב שמופיע בחלון ולהזין אותו בעמוד המעקב באתר הרשמי של חברת השליחויות שמטפלת במשלוח.