קליקים שמביאים לידים ומכירות - שימוש בסולו אדס לשיווק אפקטיבי
בין אם אתם משווקים תוכנית שותפים כלשהי, מפרסמים או בעלי עסקים, בוודאי שמעתם על הביטוי החם היום באינטרנט - Solo Ads. כולם אומרים שזה הדבר החם הבא, אבל על מה בעצם מדובר ? בואו להבין את כל מה שצריך לדעת על רכישת קליקים (חוקית) לאתר שלכם, וכיצד תוכלו להשתמש בשיטה הזו בכדי לקדם את העסק ולהגדיל את המכירות.
אם אתם פועלים בתחום הפרסום או שיווק השותפים, בוודאי שמעתם על החשיבות של רשימות התפוצה. בתחילת הדרך, לעסקים אין רשימות תפוצה גדולות, אבל למרבה המזל קיימת דרך לעקוף את זה - כיום, קיימים בעולם מובילי דעה רבים מכל מיני תחומים שצברו רשימות תפוצה גדולות, אמיתיות ואיכותיות שדרכן הן מפרסמים אתרים, עסקים או מוצרים שונים, בתשלום כמובן. תוכלו לשלם סכום מסוים (שאותו הם יקבעו מראש) לאותם מובילי דעה, והם ישלחו עבור העסק, האתר או דף הנחיתה שלכם מיילים לרשימת הדיוור שלהם בתחום המתאים ביותר עבורכם. האנשים ברשימת הדיוור של מוביל הדעה נחשפים למודעה שבחרתם לפרסם ומכאן הדרך לקליק לכיוון האתר שלכם או לרכישה היא קצרה ופשוטה.
מהרגע הראשון תוכלו להתמקד בקהל יעד שתחומי העניין שלו קשורים לעסק או למוצר שלכם ולדוור אך ורק אליו. אם יש לכם עסק בתחום המזון - תמצאו קהל יעד שמתעניין בתחום, מחפשים הורים לילדים ? קיימות גם רשימות תפוצה כאלו, והמבחר הוא אינסופי.
לפני הכל - מה הערך של רשימות תפוצה
מומחים בשיווק באופן כללי, וכן גם המנטורים בתחום שיווק השותפים (אפילייט Affiliates), ממליצים להתחיל בבניית רשימת תפוצה. איך זה עובד ? ההמלצה הכללית היא לפרסם הצעה מפתה שתמשוך אנשים לקישור שלכם, שבו הם יתבקשו להזין שם פרטי + שם משפחה, ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם.
הגולש בחר להעניק לכם את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ? מזל טוב ! יש לכם נרשם ראשון לרשימת התפוצה. זה קונצנזוס שרשימות תפוצה חיוניות לעסק, אבל לוקח זמן רב לבנות רשימה חזקה, אפקטיבית עם לקוחות פעילים. אם הרשימה שלכם קטנה או שרק הצטרפתם לתחום שיווק השותפים ואתם יודעים שיש לכם הצעה מנצחת או מוצר מעולה לשווק, ואתם רוצים להתחיל לראות רווחים מיידיים ולא לחכות למועד כלשהו בעתיד, תזדקקו לרשימת תפוצה שתשמש אתכם לצרכי שיווק - כאן בדיוק הסולו אדס נכנסות לתמונה ומעניקות לכם גישה לקהל יעד פוטנציאלי אדיר וממוקד, בדיוק מה שהעסק שלכם זקוק לו בשלב הנוכחי.
חשוב לדעת: השימוש בסולו אדס Solo Ads אפקטיבי מאוד ויכול לסייע ביצירת הכנסות לעסק שלכם, אבל אל תוותרו על יצירת רשימת תפוצה עצמאית ואישית של העסק שלכם. איך עושים את זה ? קיימות כיום מערכות מעולות ופשוטות לתפעול דיוורים וניוזלטרים, ואתם מוזמנים לקרוא על נושא הדיוור ועל ההשוואה שערכנו בין שתי מערכות מובילות בתחום.
שיווק עם סולו אדס - לא זול, אבל מעניק ROI גבוה
מי שעוסק בתחום השיווק יודע שלא צריך להסתכל רק על עמודת ההוצאות, אלא גם להביט על החזר ההשקעה, ROI - Return Of Investment. אין ספק ששיטת הסולו אדס כרוכה בעלויות לא זולות וניתן למצוא קליקים במחירים הרבה יותר נמוכים, אבל רבים טוענים שהיתרונות מצדיקים את ההשקעה:
1. קליקים אמיתיים: יחס ההקלקות או הרכישות יכול להיות גבוה במיוחד, שכן מדובר באנשים אמיתיים שנרשמו לרשימת תפוצה לגיטימית ואישרו לשולח לשלוח להם מיילים.
2. רלוונטיות מקסימלית: בעוד שקיימות שיטות שונות להפצה כללית ללא אבחנה, שיטה זו ממוקדת יותר. למוכרים יש רשימות של קהלי יעד שונים, החל מכאלה שמתעניינים בכלי עבודה ועד לחובבי ספורט, מחשבים ועוד מגוון תחומים. הפנייה לקהל יעד מתאים מעלה את סיכויי ההצלחה והרווח הפוטנציאלי בשיטה.
שיווק אפקטיבי עם Solo Ads
סולו אדס שולחות בדרך כלל לעמודי נחיתה, שרבים בשיווק מכנים Squeeze Page - כאשר המטרה המרכזית היא להפוך את הקליק לרכישה כמה שיותר מהר ולהתחיל ליצור רווחים מהשיווק שלכם. העובדה שתוכלו לבחור בקהל יעד ממוקד לצרכים שלהם תסייע בתהליך ותעלה את אחוזי הרלוונטיות והרכישה.
את מי הסולו אדס יכולות לשרת הכי טוב
לאחרונה סרטון מצחיק אחד ומיוחד הכה גלים בפייסבוק - "יש שרעבי יש חברים", קמפיין של חברת מכבי הכולל בתוכו משחק מילים על "יש מכבי, יש חברים". מדוע החברה המצליחה הייתה צריכה ליצור קמפיין כל כך משעשע, ויש שיאמרו אפילו - הזוי ? הסיבה היא שאסור לשווק בפייסבוק אלכוהול. אלכוהול הוא ממש לא היחידי שאסור לשווק בפייסבוק, ואף בגוגל אדוורדס Google Adwords. מצטרפים לרשימה שלל מוצרים שהם מנסים להגביל את שיווקם וכן הצעות מפתות לעבודה מהבית.
אז נכון, מי שטרם שמע על השיווק באמצעות הסולו אדס לעיתים קרובות מרים גבה - למה אני צריך להשתמש בשיטה חדשה ? הרי כבר יש לי דרכים להגיע לקהל היעד שלי. אבל מי שעוסק בשיווק שותפים מבין שצריך דרכים נוספות לשווק מוצרים ושירותים שונים. סולו אדס מעניקות לכם "פרצה בגדר" הגבוהה שמציבות הרשתות החברתיות הפופולריות ומאפשרת לכם לשווק בדרך חלופית, שרבים טוענים שהיא הרבה יותר אפקטיבית וממוקדת.
היזהרו מקליקים מזוייפים
אנשים רבים שרכשו סולו אד לא תמיד קיבלו תמורה לכספם, הסיבה היא שאולי הם לא בדקו לפני כן אם מוביל הדעה הוא בעל רשימה מספיק "חזקה" ואמיתית הקשורה לנישה שלהם. ההמלצה שלנו היא לוודא בדיוק עם מי אתם סוגרים את העסקה וגם לא לשכוח לקרוא ביקורות של אנשים שכבר רכשו בעבר סולו אדס מהמוכר, זאת כדי להבטיח שההשקעה שלכם תהיה מוצלחת וגם כדי להגביר את סיכויי ההצלחה והרווח שתיצרו מהקמפיין.
אז למה חשוב כל כך ללמוד ולהבין את הבסיס של Solo Ads ? כפי שאמרנו קודם לכן, קיימת סכנה של בזבוז כסף על קליקים מזויפים או על קליקים אמיתיים שהם לא אפקטיביים - כלומר, קליקים שלא יניבו לכם לידים או מכירות. בנוסף, הבנה של התחום תסייע לכם לתעל את הסכומים שתשקיעו בצורה מיטבית. ההמלצה שלנו - לקנות מאתר מוכר שמעניק תוצאות בשטח. Udimi הוא אתר מוביל בתחום הסולו אדס וכדאי לכם להכיר אותו. לפני הכל, נציין שהאתר מעניק 99.999% הגנה וכן שירות לקוחות מעולה, כך שאתם יכולים להיות רגועים לכל אורך הדרך.
לפרטים נוספים על סולו אדס והרשמה לאתר Udimi
באתר תוכלו להגיע למשפיענים או מובילי דעה רבים מרחבי העולם שמציעים את שירות ההפצה בעלויות שונות. המחיר תלוי בקהל שבו אתם רוצים להתמקד, כמות המיילים בעסקה שאתם רוצים לעשות וכן באיכות המוכר, אתם מוזמנים להסתכל על העסקאות של Udimi ולהבין את סדר גודל העלויות. באופן כללי ניתן לומר שהעלות ההתחלתית היא 35 סנט לשליחת מייל לאדם אחד, או במילים אחרות, שליחה של 300 מיילים לאנשים אמיתיים בתחום הקשור אליכם, תעלה לכם בערך 100$, אך סכום זה משתנה בין מוכר למוכר. חשוב לבדוק את הביקורות ודירוג המוכר שממנו שאתם מעוניינים לרכוש סולו אדס וזאת בכדי להבין מה הערך שהוא מעניק ואת האפקטיביות של הפרסום שהוא מציע.
מוכר ב- Udimi מציע 175 מבקרים ב- 117$
המערכת המתוחכמת של האתר מעניקה למשתמשים בה מספר יתרונות מכריעים לעוסקים בשיווק מסורתי וכן בשיווק שותפים:
- חיסכון בכסף: האתר מבטיח שלעולם לא תשלמו על טראפיק חסר תועלת או כזה שנוצר מבוטים או שכפולים. הפילטר של החברה מסיר באופן מיידי מהספירה קליקים באיכות נמוכה.
- ההגנה הטובה ביותר: מערכת אוטומטית מפקחת על כל האספקטים של פעילות הגולשים ומונעת תרמיות או הבטחות שווא מצד המוכרים והקונים כאחד.
- מוניטין מעולה: לחברה יש מעל לשני מיליון לקוחות מרוצים ברחבי העולם. עם כזה מוניטין, אתם יכולים להיות רגועים שאתם עושים עסקה אמינה ורצינית.
- כל המידע בקליק: המערכת מרכזת את כל התוצאות בצורה נוחה ונגישה, כך שיהיו לכם סטטיסטיקות שיסייעו לכם להשתפר ולהגדיל את הרווחים מקמפיין לקמפיין.
- ידע הוא כוח: המערכת של Udimi תעניק לכם מידע מפורט על כל IP שיופנה אליכם - מיקום גיאוגרפי, עיר, מערכת הפעלה, סוג החיבור ועוד.
יתרונות נוספים שהופכים את Udimi למערכת מבוקשת בתחום השיווק הם: החברה משרתת לקוחות שמעוניינים למכור במהירות הבזק לצד כאלה שמעוניינים במנויים לרשימות התפוצה שהם בונים לטווח הארוך. בזכות היתרונות שמנינו והשם המעולה שהחברה יצרה לעצמה, תמצאו בה את המשווקים האיכותיים ביותר ומובילי דעת קהל מרחבי העולם. יחד תוכלו ליצור שיתופי פעולה ולקדם את העסק, האתר או המוצר שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית. גילוי נאות.
קרדיט תמונה: PEXELS