Skip to main content

כיצד ליצור דף עסקי בפייסבוק - שלב אחר שלב

 |  Yossi Demri

אם אתם בעלי עסק קטן, גדול, או בינוני, או אם אתם דמות ציבורית מוכרת, או אם יש לכם איזה שהוא מוצר שאתם רוצים לקדם, אנו ממליצים לכם לפתוח דף עסקי בפייסבוק. הדף העסקי יאפשר לכם לקדם את המותג, המוצרים והשירותים שלכם בצורה אורגנית או ממומנת כך שמיליארדי משתמשי פייסבוק ברחבי העולם יוכלו להכיר אותו ואתכם. הדף העסקי יכלול את כל האנשים שלחצו על כפתור הלייק Like של הדף כדי לעקוב אחר התוכן המתפרסם בו.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק אינה כרוכה בתשלום והיתרונות שלו על פרופיל פרטי הם רבים. הבולטים מביניהם הם היכולת לפרסם בתשלום ולהגיע לקהל גדול יותר, והמגבלה של 5,000 חברים שקיימת רק בפרופיל אישי ולא בדף עסקי. טעות נפוצה שעסקים רבים עושים היא שהם פותחים פרופיל פרטי במקום דף עסקי, ולאחר שהם מגיעים ל- 5,000 חברים הם נאלצים להמיר אותו לדף עסקי. ניתן להמיר בקלות פרופיל פרטי לדף עסקי אך החסרון של פעולה זאת הוא שלא ניתן להעביר נתוני צפיות ומדדים אחרים אל הדף.

ישנו גם חסרון מאוד בולט של דף עסקי על פני פרופיל פרטי והוא החשיפה. פוסטים בדפים עסקיים מקבלים הרבה פחות חשיפה מפוסטים המתפרסמים בפרופילים פרטיים וזאת מפני שפייסבוק מעוניינת שתכניסו יד לכיס ותשלמו על הפרסום של העסק שלכם. דרך אגב, אם תרצו להרחיב בנושא תוכלו לקרוא כאן על ההבדלים בין פרופיל אישי, קבוצה ודף עסקי בפייסבוק.

איך פותחים דף בפייסבוק Facebook

אז אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לפתוח דף בפייסבוק בכדי לקדם את העסק, המוצר שלכם או את עצמכם. עיקבו אחר השלבים הבאים:

1. היכנסו לדף הרשמי ליצירת דפים של פייסבוק --> כעת יופיעו לפניכם שתי אפשרויות: הראשונה היא פתיחת דף לעסק או למותג שלכם. והשנייה היא פתיחת דף המיועד לדמות ציבורית או לקהילה. שימו לב שכל אחד מהדפים הללו יוצג באופן שונה, לכן לפני שאתם פותחים את הדף בידקו לאיזו מטרה הוא מיועד.

הערה: בדוגמא שלנו בחרו ליצור דף לעסק.

דף לעסק או למותג, או לדמות ציבורית

דף לקידום העסק או המותג, או לשימוש של דמות ציבורית

2. לאחר מכן בשדה העליון הקלידו את שם הדף או את שם העסק, ובשדה התחתון הוסיפו קטגוריה שתתאר את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. לדוגמא: אם אתם עוסקים בשיווק ופרסום עסקים אחרים אז הקטגוריה הנכונה לבחור בה היא פרסום/שיווק. כעת הקלידו את הרחוב, העיר, המדינה, המיקוד ומספר הטלפון של העסק שלכם כך שהלקוחות שלכם יוכלו ליצור אתכם קשר דרך הדף --> לאחר מכן לחצו על המשך Continue.

הזנת הפרטים של העסק

הזנת הפרטים של העסק

3. לאחר מכן העלו תמונת פרופיל ותמונת נושא לדף העסקי. לתמונת הפרופיל אנו ממליצים להעלות את הלוגו של העסק, ולתמונת הנושא העלו תמונה מרשימה או סרטון שימחישו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. לדוגמא: אם יש לכם פיצרייה, העלו לתמונת הנושא תמונה מגרה של פיצה שהכנתם.

 הוספת תמונת פרופיל לדף העסקי בפייסבוק

הוספת תמונת פרופיל לדף העסקי

הוספת תמונת נושא לדף העסקי בפייסבוק Facebook

הוספת תמונת נושא לדף העסקי

לאחר שתסיימו את כל השלבים הללו תופנו לדף העסקי החדש שלכם. הדבר הראשון שאנו ממליצים לכם לעשות הוא קודם כל לבקש מהמשפחה והחברים הקרובים לתת לייק לדף העסקי שלכם. כך תקבלו חשיפה גדולה יותר בזמן קצר. בכל שלב תוכלו למחוק את הדף העסקי במידה ולא תהיו מעוניינים בו יותר.

| אולי יעניין אותך גם