כיצד לאחד ולמזג את הכרטיסיות רשתות חברתיות וקידומי מכירות עם כרטיסיית הדואר הנכנס בג'ימייל
אם מפריע לכם שתיבת הג'ימייל שלכם מחולקת לשלוש קטגוריות - ראשי (דואר נכנס), רשתות חברתיות וקידומי מכירות, תדעו שאתם יכולים לבטל את הקטגוריות הללו ולאחד את כולן לקטגוריה אחת כללית. גוגל הוסיפה את הקטגוריות הללו לתיבת הג'ימייל בכדי לעשות קצת סדר במיילים, לדוגמה: לקטגוריית "רשתות חברתיות" יגיעו מיילים הקשורים לתגובות ותיוגים שקיבלתם בפייסבוק Facebook, יוטיוב YouTube, טוויטר Twitter ועוד.. ולקטגוריית קידומי מכירות תקבלו מיילים המכילים פרסומות ותוכן שיווקי.
כל המיילים מגיעים למקום אחד ב- Gmail
בהמשך לסדרת המדריכים השימושיים שהכנו לכם על Gmail כמו: איך לבצע חיפוש מתקדם למיילים, כיצד לקבל תזכורות על מיילים שאתם מעוניינים לטפל בהם במועד מאוחר יותר, ואיך משמידים מיילים מרחוק. במדריך זה נסביר לכם כיצד לרכז את כל המיילים שנכנסים לתיבת הג'ימייל שלכם במקום אחד.
1. היכנסו לתיבת הג'ימייל שלכם --> בחלון הראשי לחצו על לחצן ההגדרות (גלגל שיניים) --> בתפריט שנפתח בחרו באפשרות הגדרות.
הגדרות חשבון ג'ימייל
2. בתפריט של חלון ההגדרות לחצו על דואר נכנס --> לאחר מכן באפשרות קטגוריות בחרו את הקטגוריות שאתם מעוניינים שיופיעו ככרטיסיות בתיבת הג'ימייל שלכם - ראשי (דואר נכנס), רשתות חברתיות, קידומי מכירות, עדכונים ו- פורומים. אם תסמנו רק את האפשרות "ראשי", אז בתיבת הג'ימייל שלכם תהיה רק כרטיסייה אחת שאליה יגיע כל הדואר הנכנס.
בחרו את הקטגוריות הרצויות
3. לאחר מכן, בחלק התחתון של הדף לחצו על שמירת השינויים.
כעת חיזרו לחלון הראשי של תיבת הג'ימייל ותוכלו לראות שכל הכרטיסיות נעלמו ונשארה רק הכרטיסייה של תיבת הדואר הנכנס. בכל שלב תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו על ידי סימון מחדש של הקטגוריות שהיו מסומנות קודם לכן.