המדריך לפתיחת תיק או תלונה נגד מוכר Ebay באיביי
במדריך הבא נלמד אתכם כיצד לפתוח תיק או תלונה נגד מוכר באיביי. במידה והמוצר לא הגיע אליכם, הגיע פגום או שבכלל הגיע משהו אחר ממה שהזמנתם, תצטרכו לפתוח בקשה להחזר כספי.
מתי צריך לפתוח תיק או תלונה נגד מוכר באיביי Ebay
מכירים את הרגע הזה שבו הזמנתם מוצר, שילמתם עליו וכל שנותר לכם זה להמתין לו שיגיע.. אז עוברים שבועיים, חודש, חודשיים, והמוצר לא מגיע!! מה עושים ??
במדריך הבא נלמד אתכם כיצד לבדוק היכן נמצא המוצר שהזמנתם באיביי Ebay ,מה עושים במידה והמוצר לא הגיע, הגיע פגום או שבכלל הגיע מוצר שונה ממה שהוזמן. וגם תלמדו כיצד לקבל החזר כספי.
מדריך לפתיחת תיק או תלונה נגד מוכר באיביי לקבלת החזר כספי
במידה והמוצר שהזמנתם ב- Ebay לא הגיע, אנחנו קודם ממליצים לבדוק את מספר המעקב שקיבלתם באתר Track17 ובדואר ישראל. אם אין שום מידע על החבילה וכבר עברו בערך חודשיים וחצי, עברו לשלב הבא ופיתחו תיק נגד המוכר באיביי להמשך בירור מולו או לצורך קבלת החזר כספי על הרכישה.
1. כנסו לחשבון באיביי Ebay (כמתואר בתמונה מספר 1).
תמונה מספר 1: כניסה לחשבון באיביי
2. בתפריט הקליקו על My eBay --> לאחר מכן הקליקו על Purchase history (כמתואר בתמונה מספר 2).
תמונה מספר 2: כניסה לאיזור הרכישות באיביי
3. גללו את המסך למוצר עליו תרצו לפתוח תיק נגד המוכר --> ליד המוצר הקליקו כל More actions --> בתפריט שנפתח הקליקו על I didn't receive it (כמתואר בתמונה מספר 3).
הערה: במדריך זה נפתח תיק נגד המוכר על מוצר שלא הגיע לאחר חודשיים וחצי ואין שום מידע על מספר המעקב של החבילה.
תמונה מספר 3: פתיחת תיק נגד המוכר על מוצר שלא הגיע
4. בחלון שנפתח, מופיעים כל המוצרים שהזמנתם. הקליקו על המוצר שעליו אתם רוצים לפתוח תיק (כמתואר בתמונה מספר 4).
תמונה מספר 4: הקליקו על המוצר שעליו תרצו לפתוח תיק נגד המוכר
5. כעת סמנו את האפשרות I want a refund בכדי לקבל החזר על הרכישה שביצעתם --> בתיבת הטקסט, הקלידו הודעה קצרה למוכר (באנגלית כמובן) בה אתם מסבירים למה פתחתם תיק ומה אתם מעוניינים לקבל ממנו --> הקליקו על Send request (כמתואר בתמונה מספר 5).
תמונה מספר 5: בקשת החזר מהמוכר באיביי
6. לאחר מכן תופיע הודעה מאי ביי שהבקשה נפתחה, ויבקשו מכם להעזר בסבלנות עד שהמוכר יגיב (בדרך כלל איביי יתנו לו 4 ימי עסקים להחזיר תשובה) (כמתואר בתמונה מספר 6).
תמונה מספר 6: הבקשה להחזר כספי נשלחה למוכר באיביי
כעבור מספר דקות יישלח לתיבת המייל שלכם, אימייל מ- Ebay שיספק לכם את כל פרטי התלונה.
אנו מאוד ממליצים להמתין בסבלנות עד שהמוצרים שהזמנתם יגיעו, מכיוון שלפעמים הם גם מתעקבים בסניפי הדואר בארץ, כפי שהסברנו ב- מדריך לפתיחת תלונה באתר Aliexpress.
מדריך וידאו לפתיחת תיק או תלונה באיביי לקבלת החזר כספי
מקווים שנהניתם מהמדריך ולמדתם כיצד לפתוח בקשות נגד מוכרים באיביי, אם יש לכם שאלות נוספות, או במידה ותרצו לפנות אלינו בנושאים שונים.
שלחו מייל ל-
חפשו אותי ב- Google