בשנה הבאה: נטפליקס לא תציג פרסומות בזמן בינג'ים
נטפליקס לא מפסיקה להפתיע את הצופים האדוקים שלה עם כל מיני תוכניות ופיצ'רים המשפרים את חווית הצפייה והפעם היא מכריזה על צפיית בינג' (צפייה ברצף בסדרות) ללא פרסומות.
בשנה שעברה, ענקית הסטרימינג השיקה תוכנית מוזלת שהוצעה במחיר נמוך יחסית, אך בתמורה לכך המשתמשים היו צריכים לצפות בהרבה יותר פרסומות במהלך הצפייה בסרטים וסדרות. לקוחות רבים אהבו את התוכנית ונראה כי בעקבות זאת החברה החליטה להשיק תוכנית חדשה ונטולת פרסומות המתאימה לאלה שבדרך כלל נוהגים לצפות במספר פרקים ברצף.
בפוסט שהחברה פרסמה באתר הרשמי שלה, היא הזכירה את התוכנית התומכת בפרסומות שהיא השיקה בשנה שעברה העונה גם על הצרכים של המפרסמים וגם על אלה של הלקוחות. בנוסף, היא ציינה גם שהיא הגיעה ל- 15 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בכל העולם.
בפוסט נכתב שהחל מהרבעון הראשון של שנת 2024, מפרסמים מרחבי העולם יוכלו להשתמש בפורמט החדש של מודעות בינג' המיועד עבור לקוחות שאוהבים לצפות במספר פרקים ברצף. בפורמט החדש, לאחר צפייה ב- 3 פרקים ברצף, הפרק הרביעי יוצג ללא פרסומות.
בנוסף, החברה ציינה בפוסט כי בתחילת 2024 היא תאפשר למפרסמים גם להציג קוד QR בפרסומות, אך האפשרות הזו תושק תחילה בארצות הברית.
כמו כן, מפרסמים מרחבי העולם יוכלו להתחיל לפרסם בחגים פרסומות הקשורות לחג שחל באותו זמן. אפשרות זו תושק בסוף שנת 2023 בארצות הברית וב- 2024 היא תגיע למדינות נוספות ברחבי העולם.
נטפליקס הבטיחה גם כי היא תוסיף כלי מדידה שונים למפרסמים שיסייעו להם למדוד את יעילות הקמפיינים שלהם.
החברה הדגישה כי התוכניות והפיצ'רים החדשים שהיא תשיק יאפשרו לה להעניק חוויה טובה יותר ללקוחות חדשים וקיימים שאוהבים לצפות בסדרות ולמפרסמים.