יש לא מעט אנשים שמכל מיני סיבות מתקשים להסתכל למצלמה במהלך שיחות וידאו, הקלטת סרטון או בזמן שידור חי (לייב) ביוטיוב, פייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת. וזה בסדר גמור, אך לעיתים זה פוגע ברמת המעורבות של הצופים (Engagement) וגורם לצופים לעבור לסרטון אחר, או לנטוש את השידור החי. בשיחות וידאו למשל, זה יוצר אי נעימות ופוגע בשאר המשתתפים בשיחה.
מסתובבים כיום ברשת לא מעט סרטונים וקטעי וידאו שונים באיכות נמוכה שפשוט לא נראים טוב על מסכים מודרניים, כאלה שניתן למצוא כיום בכל בית או משרד. חברת אנבידיה (NVIDIA) החליטה להרים את הכפפה והשתמשה בטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) שלה כדי לפתח טכנולוגיה ההופכת סרטונים מגורענים, לחדים ונעימים יותר לצפייה.
גרסת iOS 16.4 הביאה איתה מספר פיצ'רים מאוד שימושיים ויעילים, כמו: אימוג'ים חדשים ומגניבים, קולות חדשים לסירי בעברית, קבלת הודעות מתפרצות מאתרים שהוצמדו למסך הבית ועוד.
גיפים (GIFs) מאפשרים "להחיות" תמונות ולהפוך תוכן סטטי לאנימציה מגניבה ומעניינת. בעבר, הם היו פופולריים מאוד - לא היה מחשב שלא היו בו גיפים. סטיבן ווילהייט (Stephen Wilhite), ממציא ה- GIF, יצר אותו כדי להפיץ תמונות צבעוניות באיכות וברזולוציה גבוהה.
גיף (GIF) או בשמו המלא Graphics Interchange Format, הוא פורמט תמונה שיכול להכיל בתוכו מספר תמונות ולהנפיש אותן על ידי הרצתן בצורה רציפה ומתמשכת.
רוצים לצלם את עצמכם אבל קשה לכם ללחוץ על המסך או על אחד מלחצני הווליום בזמן הצילום ? לסמסונג יש פיצ'ר שיפתור לכם את הבעיה והוא נקרא "הצג כף יד".
מכירים את זה שמכשיר האנדרואיד שלכם מציג התראה חדשה על המסך ואתם במקום לצפות בה, מחליקים את ההתראה ימינה או שמאלה ומוחקים אותה מהמסך ומפספסים את כל מה שהיה כתוב בה ?
זוכרים שפעם היינו אוהבים להשתמש בשומר המסך במחשב כדי להציג כל מיני תמונות משפחתיות, טקסטים וצורות צבעוניות שנעות על כל המסך באופן אקראי ? כיום, מעטים האנשים שמשתמשים בו ומפעילים אותו במחשב ובטח שלא בסמארטפון שלהם, אך משום גוגל החליטה להוסיף אותו למערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).
מכשירי הגלקסי של סמסונג מגיעים כיום עם מסכים די גדולים, בין אם מדובר בסמארטפונים וטאבלטים המיועדים לשוק הביניים או בכאלה השייכים לסדרות הדגל או הפרימיום של החברה.
טיקטוק (TikTok) יודעת הכל עליכם - למי עשיתם לייק, באילו סרטונים צפיתם, אילו תגובות השארתם, מה אהבתם יותר ומה אהבתם פחות. את הסרטונים שצפיתם בהם היא שומרת למשך 180 ימים באזור ההיסטוריה שנמצא בהגדרות החשבון שלכם. לטענתה, היא עושה זאת כדי לשפר את חווית השימוש.