Skip to main content

ארוכים, קלים, עמידים ונוחים לאחיזה: 3 מוטות סלפי שיעזרו לכם לצלם את עצמכם ואת החברים

 |  Yossi Demri

צילום סלפי הפך לאחד מסוגי הצילומים הפופולריים שיש כיום - בין אם זה צילום סלפי קבוצתי ובין אם זה צילום עצמי. עם זאת, לעיתים זה מתסכל בגלל 2 סיבות: לא תמיד נוח להחזיק את הטלפון ביד ולצלם, וברוב הצילומים הללו רואים רק את פלג הגוף העליון. בנוסף, כשמצטלמים עם החברים, קשה מאוד להכניס את כולם אל תוך הפריים.

לשמחתנו, מוטות הסלפי הנמכרים כיום בחנויות פותרים את שתי הבעיות הללו: הם מגיעים עם ידית נוחה לאחיזה ונמתחים עד לאורך של 71 ס"מ ואף יותר.

אז אם אתם מתכננים טיול, חופשה או להעלות תכנים ליוטיוב, אינסטגרם או לטיקטוק, כדאי לכם להשקיע במוט סלפי איכותי שיאפשר לכם לצלם תמונות ווידאו בצורה נוחה ומהנה יותר וגם ישדרג את התוצאות המתקבלות. 

 

יש כיום סוגים רבים ושונים של מוטות סלפי, חלקם מגיעים עם שלט רחוק ואלה שלא, מגיעים עם כפתור צילום מובנה על המוט עצמו. שניהם מאפשרים לצלם מבלי לגעת בטלפון. יש גם מוטות ההופכים בקלות לחצובה קטנה ומאפשרים לכם לצלם את עצמכם עם החברים (או בלי), מבלי שתצטרכו להחזיק אותם ביד.

אז לאחר שיטוטים רבים וארוכים ברשת, מצאנו לכם מוטות סלפי נוחים ואיכותיים שיכולים להתאים למגוון דגמי אייפון ומכשירי אנדרואיד של יצרניות שונות, כמו סמסונג, שיאומי, אופו, אסוס, וואן פלוס ועוד.

מוט סלפי שהופך לחצובה ומגיע עם שלט רחוק - Power-Tech L01

מוט הסלפי הראשון והזול ברשימה שייך ליצרנית Power-Tech. יש לו 3 רגליות המאפשרות להפוך אותו לחצובה קטנה והוא מציע עוד כמה תכונות מעניינות.

הוא מגיע עד לאורך של 70 ס"מ או עד 18.6 ס"מ כשהוא במצב מקופל, התופסן שמחזיק את הטלפון מסתובב 360 מעלות ומאפשר לצלם במצב אנכי או אופקי, ובאריזה תקבלו גם שלט רחוק תומך בלוטות', שבאמצעותו תוכלו לשלוט על המצלמה.

המוט עשוי מפלדת אל-חלד והתופסן יכול להחזיק טלפונים ברוחב של החל מ- 55 מ"מ ועד 85 מ"מ. השלט פועל על סוללת CR1632 ואפשר לשלוף אותו מהתושבת שלו.

לקניית מוט סלפי Power-Tech L01

 

 

מוט סלפי ארוך בעל 6 שלבים - Miracase Premium MWSS750

המוט הטלסקופי של חברת Miracase לא הופך לחצובה ולא מגיע עם שלט רחוק, אך מדובר במוט סלפי איכותי ונוח לאחיזה המגיע עד לאורך של 71 ס"מ.

הוא עשוי מאלומיניום חזק ועמיד, מציע 6 שלבי פתיחה באורכים שונים ומתחבר ישירות לטלפון באמצעות קישוריות בלוטות'.

בחלק העליון של המוט יש כפתור צילום המאפשר לצלם תמונות ווידאו והוא מגיע עם תופסן המחזיק את הטלפון בצורה חזקה ויציבה, ומאפשר לצלם במצב אנכי או אופקי. אגב, משום מה היצרנית לא ציינה מה רוחב הפתיחה המינימלי והמקסימלי של התופסן. לכן, מומלץ להתקשר לחנות ולשאול לפני הרכישה.

לקניית מוט סלפי Miracase Premium MWSS750

מוט סלפי שהופך לחצובה ומגיע עם תאורה מובנית - Power-Tech L12D

המוט הזה של Power-Tech הוא המוט היקר ברשימה ולא סתם - הוא מגיע עם שלט רחוק, הופך לחצובה בקלות ויש לו עוד תכונה מעניינת שאין לאחרים - נורות לד מובנות בתופסן המאפשרות לקבל תוצאות הרבה יותר טובות. בעיקר בתנאי תאורה חלשים.

הוא עשוי מסגסוגת אלומיניום, ניתן למתוח אותו עד לאורך של 108.5 ס"מ ויש לו 3 רגליות המאפשרות לו לעמוד על משטחים ישרים. 

התופסן של המוט מסוגל להחזיק טלפונים ברוחב של החל מ- 64 מ"מ ועד 100 מ"מ, והוא מסתובב, כך שאפשר לצלם בזוויות שונות.

לקניית מוט סלפי Power-Tech L12D

לפני שאתם רוכשים את אחד ממוטות הסלפי המופיעים ברשימה, ודאו כי הוא מתאים למידות של הטלפון שיש ברשותכם.

| אולי יעניין אותך גם