Skip to main content

מבצעי קיץ לוהטים: חבילת Office 2021 בפחות מ- 28.99$ ו- Windows 11 בפחות מ- 13.99$

 |  Yossi Demri

בשיתוף GoDeal24

אין סטודנט שלא מכיר את חבילת האופיס של מיקרוסופט. חבילה זו כוללת מספר תוכנות פופולריות, כמו וורד, אקסל ופאוורפוינט המשמשות אותם לסיכום הרצאות, כתיבת מאמרים, הזנת נתונים וחישובים, הכנת מצגות ועוד מגוון שימושים נוספים.

חבילת אופיס נמכרת כבר עשרות שנים ולמרות שתמיד מנסים למצוא לה תחליפים חינמיים או כאלה שזולים ממנה בעשרות אחוזים, היא עדיין ממשיכה להימכר בהיקפים גדולים ברחבי העולם. 

 

אתר GoDeal24 מציע רישיונות למערכות ההפעלה ווינדוס 10 ו- ווינדוס 11 ולחבילות אופיס שונות במחירים משתלמים במיוחד. רישיון ל- Microsoft Office Professional 2021 למשל, נמכר באתר ב- 28.75$ בלבד, בתשלום חד פעמי. חבילה זו כוללת את התוכנות, וורד, אקסל, אקסס, אאוטלוק, פאוורפוינט, פאבלישר, טימס ועוד.

אם אתם מחפשים חבילת אופיס זולה יותר, תוכלו לרכוש את Microsoft Office 2019 Professional ב- 20.09$, הכוללת את אותן תוכנות, חוץ מטימס.

אל תפספסו 62% הנחה עם קוד הקופון הזה GG62

אל תוותרו על שדרוג מערכת ההפעלה הישנה שלכם. בידקו אם המחשב שלכם עומד בדרישות המינימום של מערכת ההפעלה ווינדוס 11 ושדרגו אותו ב- 13.55$ בלבד.

לפני שרוכשים מזינים את קוד הקופון GG50 ונהנים מהנחות מיוחדות

באנדלים משתלמים עם קוד הקופון GG62

מבצעים ייחודיים עם קוד הקופון GG50

המחלקה העסקית של GoDeal24

צוות GoDeal24 זמין לכל שאלה, בקשה והתייעצות במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. אז אל תהססו לפנות אליהם.

| אולי יעניין אותך גם