שמה דגש על יוצרי תוכן: אינסטגרם מעדכנת את IGTV
אינסטגרם מעדכנת את אפליקציית הוידאו שלה IGTV עם עיצוב חדש ותכונות חדשות, בתקווה שיותר אנשים ישתמשו בשירות, יפרסמו תכנים, יצפו ביוצרים האהובים עליהם ויגלו יוצרים חדשים. דף הבית של האפליקציה קיבל עיצוב חדש ומרענן כאשר יוצרי התוכן האהובים והנצפים ביותר על ידי המשתמש מופיעים בראש הדף.
אז מה חדש - עיצוב, כרטיסיית Discover, וצילום וידאו Hands Free
חוץ מהעיצוב החדש, לאפליקציה מתווסף גם ה- Discover, דרכו ניתן לגלות יוצרי תוכן חדשים ולהיחשף לתכנים מעניינים. עד עכשיו, המשתמשים יכלו רק לצפות בסרטונים של אנשים או דפים שהם עוקבים אחריהם או בסרטונים "חמים". לאחר העדכון החדש הם יצטרכו להקליק על סרטונים כדי לצפות בהם, ויוכלו לצרוך תוכן ולגלות יוצרים חדשים בצורה מהירה ופשוטה יותר. כך בעצם אינסטגרם תגרום להם להשתמש יותר באפליקציה ולא לצאת ממנה.
מצב נוסף שמתווסף לאפליקציה הוא ה- Hands Free המאפשר למשתמשים להקליט וידאו מבלי לגעת במכשיר.
החברה מתכננת עדכון נוסף גם לאפליקציית אינסטגרם שלמרות שהוא נחשב קטן תהיה לו השפעה גדולה על מספר הצפיות בסרטונים. המשתמשים באפליקציה יוכלו לפרסם בסטוריז שלהם את הסרטונים שהם העלו ל- IGTV, ובמקום שהעוקבים שלהם יראו רק תמונה קפואה מתוך הסרטון הם יוכלו לקבל טעימה קטנה לצפות ב- 15 שניות ממנו. דבר אשר יגרום להם ללחוץ על הסרטון, להיכנס ל- IGTV ולצפות בו. כך היוצרים יקבלו יותר צפיות.
כל העדכונים הללו אמורים להפוך את אפליקציית IGTV לאטרקטיבית יותר עבור יוצרי התוכן והעוקבים שלהם. עדיין לא ידוע כמה מהמשתמשים באפליקציית אינסטגרם נכנסים ל- IGTV וצופים בסרטונים שנמצאים שם. אינסטגרם לא מוסרת נתונים על כמות האנשים שמשתמשים באפליקציה, אך ממה שבדקנו, נכון לעכשיו יש כ- 10 מיליון ביקורות על אפליקציית אינסטגרם גם בחנות האפליקציות של גוגל Google Play וגם בחנות האפליקציות של אפל App Store.
לאפליקציית IGTV יש יותר מ- 1,000 ביקורות בחנות האפליקציות של גוגל ויותר מ- 25,000 ביקורות בחנות האפליקציות של אפל.
לא מפתיע שאינסטגרם שמה דגש על יוצרי תוכן, רק לפני שבועיים פורסם באתר The Verge שבמשרדי החברה שנמצאים בלוס אנג'לס מחפשים אחר משפיענים שיפרסמו את התכנים שלהם ב- IGTV.
מהעדכונים החדשים נראה כי אינסטגרם חושבת שאנשים אשר גולשים באפליקציה מתקשים למצוא סרטונים ובגלל זה מספר הצפיות בסרטונים המתפרסמים בפלטפורמה הוא נמוך. אינסטגרם טוענת שאפליקציית IGTV היא העתיד של הוידאו וכל השינויים הללו באים במטרה לעזור לאנשים למצוא תכנים חדשים ומעניינים ולגלות יוצרים חדשים.