מאוזניות ספורט ועד לאוזניות גיימינג: 1MORE הגיעה לישראל
1MORE הוא אחד ממותגי האוזניות הגדולים בסין, החברה מתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרי אודיו ואפליקציות למוצרים לבישים. את מוצרי החברה תייבא לארץ באופן רשמי חברת דוגית, המייבאת ומשווקת בישראל מוצרים של מותגים מובילים נוספים בתחום השחייה, הצלילה והכושר.
האוזניות שהגיעו כבר לישראל מתאימות לכל סוגי הקהלים - אוזניות חוטיות, אלחוטיות ואוזניות אלחוטיות באמת (TWS). חברת שיאומי (Xiaomi) המוכרת, השקיעה ב- 1MORE עוד כשהייתה בתחילת דרכה, כאשר 1MORE עיצבה ועדיין ממשיכה לעצב עבורה אוזניות מכל הסוגים. כיום, 1MORE נחשבת לאחת מיצרניות האוזניות הגדולות בסין עם מכירות של למעלה מ- 38 מיליון אוזניות ביותר מ- 25 מדינות ברחבי העולם, בארבעת השנים האחרונות.
נכון לעכשיו, בישראל הושקו כבר 7 דגמים המיועדים למשתמשים שונים: אוזניות כפתור אלחוטיות במגוון צבעים ייחודיים, אוזניות חוטיות בסיסיות, אוזניות ספורט אלחוטיות, אוזניות TWS ואפילו אוזניות גיימינג. כל אלה במחירים של החל מ- 50 ש"ח לדגמים הבסיסיים ועד ל- 849 ש"ח לדגמים המובילים.
מוצרי החברה זכו בשלל פרסים הקשורים לאיכות והעיצוב של המוצרים, ובנוסף, זכו גם בפרס החדשנות שנתיים ברציפות בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם CES וגם בפרסי העיצוב היוקרתיים RedDot ו- iF Design.
לדברי איתי יחזקאל, מנהל מותג 1MORE בדוגית, "1MORE נולדה עם משימה ברורה: לספק לאוהבי מוסיקה, צעירים ומבוגרים, חווית האזנה ברמה הגבוהה ביותר. החברה משווקת את מוצריה לעשרות אלפי חנויות ברחבי העולם במחירים המספקים מקסימום ערך למחיר".
בין מוצרי החברה הנמכרים כעת בישראל ניתן למצוא את הדגמים הבאים:
- 1MORE Piston Fit In-Ear: אוזניות חוטיות בסיסיות, במחיר של 50 ש"ח (נמכרות במגוון צבעים).
- 1MORE iBFree Sport Bluetooth: אוזניות ספורט אלחוטיות, במחיר של 199 ש"ח (נמכרות במגוון צבעים).
- 1MORE True Wireless Earbuds: אוזניות TWS, במחיר של 249 ש"ח (צבע שחור בלבד).
- 1MORE Spearhead VR BT In-Ear: אוזניות גיימינג אלחוטיות מסוג In-Ear המיועדות בעיקר לשחקני המובייל, במחיר של 299 ש"ח.
- 1MORE Stylish True Wireless: אוזניות כפתור אלחוטיות, במחיר של 399 ש"ח.
- 1MORE True Wireless ANC: אוזניות אלחוטיות עם ביטול רעשים אקטיבי, במחיר של 849 ש"ח.
חברת 1MORE משווקת עוד מגוון דגמים מעניינים נוספים ברחבי העולם ואנו מקווים שגם הם יגיעו לישראל בקרוב. אין ספק שהכניסה של המותג החדש לארץ תעודד תחרות, שתוביל כנראה גם לירידת מחירים, שממנה יהנה בסופו של דבר הצרכן הישראלי.