משתמשי איירפודס פרו, שומעים ? אפל הודיעה על ריקול עולמי
אתמול (א', 1.11), אפל הודיעה על ריקול (Recall) עולמי לאוזניות האיירפודס פרו (AirPods Pro) שהיא השיקה לפני כשנה. החברה תאסוף אוזניות של משתמשים אשר מתלוננים על רעשים סטטיים בזמן פעילות גופנית או רעשים מוזרים אחרים, ואוזניות שבהן ביטול הרעשים לא עובד באופן תקין.
בחודשים האחרונים, משתמשים רבים דיווחו על תקלות שונות באיירפודס פרו כמו באס חלש מדי, צפצופים מרגיזים, איכות סאונד ירודה והתגברות בעוצמת רעשי הסביבה בזמן תנועה שנובעת ככל הנראה מתקלה בביטול הרעשים המובנה באוזניות.
בחודש מאי האחרון, אפל שחררה עדכון גרסה לאיירפודס פרו בתקווה שזה יפתור חלק או את כל התקלות שעליהן התלוננו המשתמשים, אך נראה כי העדכון לא עזר כלל. לכן, החברה הודיעה על ריקול עולמי המיועד למשתמשים שבאוזניות שלהם יש את אחת מהתקלות הללו.
לפי תוכנית השירות שהחברה פרסמה, לקוחות שחווים תקלות מסוג זה, צריכים לגשת עם האוזניות לאחד ממרכזי השירות של החברה לקבלת אבחון והיא תחליף אותן באוזניות חדשות ללא עלות. הריקול תקף רק לאוזניות שיוצרו לפני אוקטובר 2020, ואם במרכז השירות יאבחנו שהתקלה קיימת רק באוזניה אחת, אז יחליפו רק את התקולה מביניהן.
גם בישראל יוכלו ליהנות מהריקול העולמי של אפל, משתמשים שרכשו את האוזניות יוכלו לגשת למעבדות הרשמיות של אפל בישראל - איידיגיטל (iDigital) או DCS, ולמסור את האוזניות לבדיקה. אנו ממליצים להתקשר למעבדות הרשמיות של החברה לפני הגעה כדי לוודא שבאמת ניתן לקבל את השירות המבוקש.
אפל הודיעה שהריקול תקף לשנתיים מהיום שבו המשתמש הפעיל לראשונה את האוזניות, כך שאין מה למהר וגם אם עכשיו אין לכם איזושהי תקלה באוזניות, תוכלו להחליף אותן בעתיד, במידה ואחת מהתקלות תצוץ.