כמה ראו את הציוץ: טוויטר מוסיפה מונה צפיות
ענקית הציוצים טוויטר (Twitter), הוסיפה מונה צפיות חדש המציג למשתמשים את מספר הפעמים שצפו בציוץ שלהם.
המונה החדש יצטרף למונה הלייקים (Likes), שמציג את מספר הלייקים שקיבל הציוץ, למונה הציוצים מחדש - ריטוויט (Retweet), המציג את מספר הפעמים שמשתמשים שונים צייצו מחדש את הציוץ ולמונה התגובות, המציג את מספר התגובות שיש לציוץ.
עד עכשיו, רק חברות פרסום, מנהלי סושיאל (מדיה חברתית) וכל מיני אנשים שאוהבים לבדוק כמה הם משפיעים בטוויטר, התעניינו במידע הזה ש- "הסתתר" בתפריט האנליטיקס (Analytics) ובדקו אותו מדי יום.
מה שמעניין במונה החדש זה שכל המשתמשים בטוויטר יכולים לראות כמה צפיות יש לציוצים של משתמשים אחרים, גם אם הם לא עוקבים אחריהם.
לפי טוויטר, אם משתמש מסוים יצפה בציוץ כלשהו גם דרך האפליקציה וגם דרך האתר, היא תספור את זה כשתי צפיות.
מונה הצפיות החדש זמין כבר באתר של טוויטר ובאפליקציות המותאמות למכשירי אנדרואיד ו- iOS. הוא מתעדכן בזמן אמת ומציג את מספר הצפיות הנוכחי.
נראה כי ההחלטה להפוך את מונה הצפיות לציבורי הגיעה מהמנכ"ל החדש שרוצה להראות שטוויטר עדיין אטרקטיבית והמשתמשים שלה פעילים מאוד.
מונה הצפיות יעניק לעסקים, חברות וארגונים הבנה טובה יותר של פוטנציאל החשיפה וההשפעה שיש לאנשים הפעילים בפלטפורמה והתכנים המתפרסמים בתוכה. הם יוכלו למדוד את החשיפות והמעורבות של תוכן ממומן ולזהות משפיענים אמיתיים בנישות ספציפיות.
המונה החדש גם יחשוף משתמשים שמנפחים באופן מלאכותי (קונים צפיות) את החשיפות ואת מספר העוקבים שלהם, וגם יאפשר לדעת למי יש עוקבים אמיתיים ואצל מי אחוז העוקבים הלא פעילים גבוה במיוחד.