Skip to main content

באה לשכונה קונסולה ניידת חדשה: חברת AYN הכריזה על ה- Odin 2 Portal

 |  Yossi Demri

חברת AYN Technologies, יצרנית סינית של קונסולות משחק ניידות, שבארסנל שלה יש כבר את ה- Odin, Odin 2 ו- Odin 2 mini, הכריזה על ה- Odin 2 Portal. קונסולה המגיעה עם המעבד Snapdragon 8 Gen 2 ומסך בגודל 7 אינץ'.

שוק הקונסולות הניידות מוצף בשנתיים האחרונות בקונסולות משחק חדשות של יצרניות שונות, חלקן מוכרות יותר, כמו ROG Ally, Legion Go ו- MSI Claw, וחלקן מוכרות פחות, כמו Retroid, Ayaneo ועוד. הקונסולות של היצרניות המוכרות מצויידות במעבדים ורכיבי חומרה עוצמתיים ומתקדמים המספקים ביצועים מרשימים במיוחד ואלה שפחות מוכרות מציעות מפרט סביר ומסוגלות להריץ בעיקר משחקים המיועדים לסמארטפונים. 

 

ב- AYN, החליטו להתמקד הפעם בעיצוב, אך לא קיפחו את גזרת החומרה. ל- Odin 2 Portal יש עיצוב מרשים, נקי ואלגנטי, כאשר את כל החלק הקדמי עוטפת זכוכית עמידה. המסך הוא מסוג אמולד (AMOLED) המציע רזולוציה מירבית של (Full HD (1920x1080 יחד עם קצב רענון מרשים שמגיע ל- 120 הרץ. קצב המאפשר לשחק במשחקי יריות מגוף ראשון ומשחקי מירוץ בצורה חלקה ומהנה.

הקונסולה הניידת החדשה Odin 2 Portal

ה- Odin 2 Portal. צילום מסך מערוץ היוטיוב הרשמי של AYN

מבחינת המפרט, אין ספק כי היא תוכל להריץ את משחקי המובייל הפופולריים הזמינים כיום בחנויות המשחקים השונות ללא כל קושי ויכולה להתחרות גם בקונסולות המשחק הניידות המובילות הנמכרות כיום בחנויות המגיעות עם מעבדי ה- Snapdragon.

נכון לעכשיו, החברה פרסמה רק את סרטון ההכרזה בעמוד הפרוייקט הרשמי שפתחה לקונסולה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו (Indiegogo), שבו היא חושפת את סוג המעבד והמסך שיש ל- Odin 2 Portal. בסרטון ניתן להתרשם גם מהמראה הכללי, המסך, הלחצנים והג'ויסטיקים שהיא מציעה. 

 

בהתחשב בגודל המסך והמפרט של ה- Odin 2 Portal, יש כאלה שיכולים לראות בה כמתחרה ישירה ל- ROG Ally ול- Steam Deck, אך היא לא מגיעה עם מערכת ההפעלה ווינדוס (Windows), אלא עם אנדרואיד (Android) ואינה מסוגלת להריץ משחקי AAA עתירי גרפיקה על הגדרות גבוהות. בעיקר בגלל סוג המעבד והליבה הגרפית המובנית.

החברה עדיין לא פרסמה את תאריך ההשקה הרשמי, הגרסאות והמחיר הסופי.

| אולי יעניין אותך גם