Skip to main content

רוצה להתרחב: Epic תביא את תוכנית המשחקים החינמיים שלה גם למכשירים ניידים

 |  Yossi Demri

חברת אפיק (Epic), מפתחת המשחקים הפופולרית שפיתחה את פורטנייט, הודיעה כי היא מתכננת להביא את תוכנית המשחקים החינמיים הפופולרית שלה שזמינה למחשבים נייחים גם למכשירים ניידים.

כיום, משתמשי אנדרואיד (Android) ו- iOS מורידים משחקים מחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. בעלי מכשיר אנדרואיד מורידים מ- Google Play ובעלי אייפון מורידים מה- App Store, אך מעכשיו זה עומד להשתנות.

 

אפיק שמעוניינת לקדם את חנות המשחקים שלה, Epic Games Store, גם במכשירים ניידים, כמו סמארטפונים וטאבלטים, השיקה בחודש אוגוסט האחרון אפליקציה של החנות המותאמת למכשירי אנדרואיד, Mac OS, אייפון ואייפד (אירופה בלבד). משם המשתמשים יכולים להוריד את המשחקים הפופולריים: פורטנייט (Fortnite), פול גאייס (Fall Guys) ורוקט ליג (Rocket League).

חנות המשחקים החדשה תאפשר למשתמשים ליהנות ממשחקים מוכרים נוספים בחינם, מבלי שיצטרכו להוריד כל מיני קבצי התקנה ממקורות לא מהימנים.

מנכ"ל חנות המשחקים, סטיב אליסון (Steve Allison), אמר באירוע Unreal Fest שנערך בסיאטל בסוף ספטמבר, כי תוכנית המשחקים החינמיים של אפיק תגיע למכשירים ניידים ברבעון 4 השנה דרך חנות המשחקים Epic Games Store. יחד עם התוכנית החברה תביא לחנות גם אפליקציות צד-שלישי פופולריות, אלה צפויות להגיע בעונת החגים הקרובה.

אחד מהמשחקים המוכרים שיגיעו לחנות בהמשך השנה הוא Ark: Ultimate Mobile Edition, שפותח על ידי המפתחת Studio Wildcard. זה יהיה משחק הצד השלישי הראשון שאפיק תכניס לחנות שלה.

החברה גם מעוניינת להטמיע כלים שיאפשרו למפרסמים ולמפתחות לרשום בעצמם את האפליקציות והמשחקים שלהם בחנות המשחקים של אפיק, מבלי שיצטרכו לבקש ממנה עזרה. את הכלים הללו היא מתכננת להשיק בחציון הראשון של 2025.

תכונות נוספות שאפיק מתכננת להשיק ב- 2025 יאפשרו לגיימרים להתכתב עם חברים בזמן משחק, לשחק עם משתמשים שמשחקים מקונסולות משחק שונות ומחשבים ועוד. 

משתמשים שהורידו ושיחקו במשחקים מהחנות Epic Games Store מספרים כי תוכנית המשחקים החינמיים איפשרה להם לשחק במגוון משחקים במהלך השנים האחרונות. משחקים אלה הצליחו לשמור על הפופולריות שלהם במשך שנים רבות וסיפקו (ועדיין מספקים) חווית משחק מהנה למיליוני גיימרים מרחבי העולם. זאת, למרות שמדובר במשחקים שאינם נחשבים למשחקי AAA ומציעים גרפיקה לא כל כך מתקדמת ומרשימה.

| אולי יעניין אותך גם