Skip to main content

לא רק עם מכשירי גלקסי: הטבעת החכמה של סמסונג עובדת גם עם סמארטפונים של יצרניות אחרות אבל בלי תכונות מסוימות

 |  Yossi Demri

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית השיקה את הטבעת החכמה הראשונה שלה, ה- Galaxy Ring באירוע ה- Unpacked שהתקיים בתחילת החודש בפריז. נכון לעכשיו, אי אפשר עדיין לרכוש אותה. המכירה תחל באופן רשמי ב- 24.7, זאת כנראה בשל בעיות התאימות שצצו בזמן ההשקה.

כשסמסונג הכריזה על הטבעת כולם חשבו שהיא תתמוך רק במכשירי הגלקסי, אך מסתבר כי היא יכולה לעבוד גם עם מכשירים של יצרניות אחרות. 

 

יוטיובר בשם מ. ברנדון לי (M. Brandon Lee), מערוץ היוטיוב "This is Tech Today", שאחריו עוקבים כ- 376,000 משתמשים מרחבי העולם, פרסם סרטון בחשבון ה- X (טוויטר לשעבר) שלו, שבו הוא הראה כיצד הוא מחבר את ה- Galaxy Ring למכשיר Nothing דרך אפליקציית Galaxy Wearable. מהסרטון אפשר לראות כי הטבעת עובדת כמו מכשירים לבישים אחרים שיש לסמסונג ו- "מכריחה" את המשתמש להתקין את האפליקציות Galaxy Wearable, Samsung Health ו- SmarttThings, בכדי שהמשתמש יוכל לעבוד עם מכשיר שהוא לא גלקסי.

בינתיים, סמסונג עדכנה את האותיות הקטנות בידיעה לעיתונות הרשמית של ה- Galaxy Ring וציינה כי הטבעת תומכת בכל סמארטפון שמגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 11 ומעלה, ומגיע עם זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 1.5 גיגה-בייט לפחות. בידיעה לעיתונות הקודמת סמסונג ציינה כי הטבעת מתאימה רק למכשירי גלקסי המגיעים עם מערכת הפעלה אנדרואיד 11 ומעלה. לפי שמועות ממקורות מהימנים, סמסונג עשויה להוסיף ל- Galaxy Ring גם תמיכה ב- iOS בעתיד.

אלה הפיצ'רים שלא יהיו זמינים במכשירים שהם לא גלקסי

משתמשים שיחברו את הטבעת למכשיר שהוא לא גלקסי לא יוכלו ליהנות מתכונות מסוימות שהטבעת מציעה, כמו ציון אנרגיה, המלצות בריאות של Galaxy AI, מצא את הטבעת שלי ומחוות שונות המאפשרות לשלוט במצלמה של המכשיר. אבל תכונות בולטות אחרות, כמו מעקב שינה, ספירת צעדים, מדידת קצב לב, עצות בריאות ועוד כן יהיו זמינים במכשירים של יצרניות אחרות. 

יש לא מעט טבעות חכמות בשוק כמו ה- Oura Ring וה- Ultrahuman Ring Air שמציעות תמיכה גם במכשירי אנדרואיד וגם ב- iOS וזה מעניק להן יתרון גדול על ה- Galaxy Ring. אין ספק שהתמיכה המוגבלת של הטבעת עלולה לגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם רוכשים אותה.

| אולי יעניין אותך גם