Skip to main content

אותרה בבטא: תכונה חדשה בוואטסאפ מבוססת AI תאפשר למשתמשים ליצור תמונות בדמותם במקומות שונים

 |  Yossi Demri

וואטסאפ (Whatsapp) החליטה לאמץ את ה- AI (בינה מלאכותית) כדי לסייע למשתמשים לפתור את ההתלבטות שעולה בכל פעם שהם בוחרים תמונת פרופיל חדשה לחשבון שלהם.

בודקי גרסאות בטא של וואטסאפ מ- WABetaInfo, איתרו בגרסת הבטא 2.24.14.7 של וואטסאפ לאנדרואיד, תכונה חדשה שנמצאת כרגע בשלבי פיתוח, המאפשרת למשתמשים ליצור תמונות בדמותם בכל מיני מקומות שהם חולמים להגיע אליהם.

 

באמצעות התכונה 'AI-Generated Images', משתמשים יוכלו ליצור תמונות שלהם עם רקעים שונים: חוף ים, ירח, יער ובעוד שלל מקומות קסומים ומעניינים אחרים.

למרות שהתכונה עדיין לא זמינה לכלל המשתמשים, צילום מסך שלה דלף לרשת ובו ניתן לראות שהתכונה מבקשת מהמשתמש להעלות תמונות סלפי, בכדי שהיא תוכל ליצור עבורו תמונות שונות. לאחר מכן, הצ'אט-בוט Meta AI יג'נרט מספר תמונות חדשות עם הדמות של המשתמש בסביבות שונות.

מצילומי המסך שהתפרסמו נראה כי לא מדובר בדיוק ב- "תכונה חדשה", אלא יותר במחולל תמונות מבוסס AI שיהיה מובנה באפליקציית וואטסאפ.

בתיאור התכונה רשום "תכונה זו תאפשר לכם לצלם את עצמכם פעם אחת ולאחר מכן, לבקש מ- Meta AI ליצור תמונות AI שלכם. כדי ליצור תמונת AI של עצמכם, הקלידו "Imagine me…" בצ'אט ה- Meta AI שלכם. תוכלו גם להשתמש בתכונה הזו בצ'אטים אחרים על ידי הקלדת "@Meta AI Imagine me…".

צילום מסך מהתכונה AI-Generated Images. קרדיט: WABetaInfo

ה- AI של מטא החל להופיע לאחרונה בארצות הברית, הודו ומדינות נוספות. חוץ מהצ'אט הסטנדרטי המאפשר להתכתב עם הבוט אחד על אחד, ניתן גם להשתמש בו בצ'אטים קבוצתיים של וואטסאפ.

סביר להניח כי התכונה החדשה המג'נרטת תמונות עבור משתמשים לא תגיע לגרסה היציבה בזמן הקרוב, זאת מפני שהצ'אט-בוט של מטא שהוא חלק ממנה, עדיין לא הושק בכל המדינות וההשקה שלו נמשכת יותר מידי זמן מאיזושהי סיבה.

אם בכל זאת אתם סקרנים לדעת אם התכונה החדשה התווספה לאפליקציית הוואטסאפ המותקנת במכשיר שלכם, הגיעו לחלון הצ'אטים הראשי וחפשו אחר סמל (אייקון) חדש בצבע כחול.

| אולי יעניין אותך גם