Skip to main content

לשיחות וידאו מעניינות יותר: וואטסאפ מוסיפה פילטרים ורקעים חדשים

 |  Yossi Demri

וואטסאפ (Whatsapp), אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית בעולם, הודיעה על תכונות חדשות שהופכות את שיחות הוידאו להרבה יותר מעניינות. משתמשים יוכלו לשנות רקעים ולהוסיף פילטרים שונים בזמן שהם משוחחים בוידאו עם משתמשים אחרים.

הפילטרים החדשים שיוצעו יהיו דומים לאלה שזמינים באפליקציית אינסטגרם (Instagram), כמו שחור לבן, קר, חם, חלומי, עין הדג, טלוויזיה ישנה, זכוכית חלבית ועוד. חוץ מהפילטרים החדשים, וואטסאפ תציע למשתמשים גם מגוון רקעים וירטואליים מרהיבים שעוצבו במטרה למנוע הסחות דעת, לדמות סיטואציות שונות ובשורה התחתונה - לגרום לאנשים להתרכז יותר בשיחה. 

 

בין מגוון הרקעים המוצעים ניתן למצוא רקע מטושטש, חדר מגורים, משרד, שקיעה, יער, בית קפה, חלוקי נחל, אוכל, חוף ואפילו חגיגה.

וואטסאפ ציינה גם כי היא מוסיפה את האפשרויות 'שיפור' ו- 'תאורה חלשה', המשפרות אוטומטית את הבהירות ואת מראה הסביבה שבה המשתמש נמצא, כדי ששיחות הוידאו יהיו תוססות ומהנות יותר.

התכונות החדשות מופיעות במהלך שיחות וידאו אישיות או קבוצתיות. כדי להשתמש בהן, לוחצים על סמלי האפקטים שנמצאים בפינה הימנית העליונה של החלון בזמן שיחה. לאחר מכן, יופיעו כל הפילטרים והרקעים שוואטסאפ מציעה ואז כל מה שנותר לעשות זה לבחור את הפילטר או הרקע הרצוי. 

מוואטסאפ נמסר כי כל האפקטים והרקעים החדשים יהיו זמינים לכלל המשתמשים ברחבי העולם במהלך השבועות הקרובים. מדובר בעדכון מתגלגל שיגיע קודם למשתמשים בארצות הברית ואירופה ולאחר מכן, למדינות נוספות.

מהעדכון יוכלו ליהנות גם משתמשי אנדרואיד (Android) וגם iOS.

| אולי יעניין אותך גם