Skip to main content

התגלתה במקרה: אקסבוקס עשויה להשיק בקרוב חנות אפליקציות למכשירי אנדרואיד ו- iOS

 |  Yossi Demri

מיקרוסופט (Microsoft) חשבה להיכנס בענק לתחום המובייל עם חנות אפליקציות לאנדרואיד ו- iOS, עוד כשנאבקה בבית המשפט לרכוש את חברת Activision Blizzard. עמוד אינטרנט מסתורי שהתגלה במקרה לפני מספר ימים מצביע על כך שהחנות הזאת תהפוך בקרוב לאמיתית.

נשיאת אקסבוקס, שרה בונד (Sarah Bond), אישרה לפני חודשיים כי חנות המובייל של אקסבוקס תושק ביולי 2024. עד היום זה לא קרה ועוד יומיים אנחנו נכנסים לחודש אוגוסט. 

 

גיימר בשם Klobrille פרסם בחשבון ה- X (טוויטר לשעבר) שלו, צילום מסך של עמוד ה- "בקרוב" של חנות המובייל החדשה של אקסבוקס שכנראה תיקרא Xbox Mobile. לעמוד היא הוסיפה הערה המיועדת לחברי תוכנית Xbox Insiders, שבה נכתב "תודה על השתתפותך בתוכנית Xbox Insiders. כחלק מתהליך הבדיקה שלנו, הוכנסת לרשימת המתנה וכרגע אין לך גישה לתכונה הזו. תמיכתכם חשובה לנו ואנו מבקשים מכם להתאזר בסבלנות בזמן שאנו מתכוננים להשקה הציבורית. הישארו מחוברים ל- Xbox לעדכונים נוספים".

כאשר נשיאת אקסבוקס שרה בונד הכריזה לראשונה על תוכניות המובייל של החברה, היא ציינה כי החנות תעלה קודם כל לאינטרנט. היא גם אישרה כי המשחקים הראשונים בחנות יהיו משחקי First Party, כמו קאנדי קראש (Candy Crush) ומיינקראפט (Minecraft).

בשלב זה, לא ידוע מתי מיקרוסופט תאפשר למפתחות חיצוניות להכניס משחקי צד-שלישי לחנות, אך סביר להניח שזה לא יקרה הרבה אחרי שהחנות תיפתח. 

אם אקסבוקס רוצה לעמוד בהבטחה שלה, היא צריכה לפתוח את החנות במהלך 48 השעות הבאות - עם או בלי הודעה רשמית.

חנות האפליקציות והמשחקים החדשה תתחרה בחנויות של גוגל ואפל, כאשר חוץ מהאפליקציות של מיקרוסופט היא גם תציע אפליקציות פופולריות של מפתחות חיצוניות אחרות.

| אולי יעניין אותך גם