Skip to main content

לחוות את המשחקים האולימפיים מקרוב: יוטיוב משתמשת ביוצרים מפורסמים כדי שתצפו באולימפיאדה דרכה

 |  Yossi Demri

אולימפיאדת פריז 2024 בעיצומה ויוטיוב עושה הכל כדי שהצופים שלה יקבלו את חווית הצפייה הטובה, המיוחדת והמהנה ביותר. חוץ מהשידורים החיים ורגעי השיא שהיא מעבירה בפלטפורמה, כעת היא מאפשרת לצפות במשחקים האולימפיים דרך עיניהם של יוצרי תוכן מפורסמים.

בפוסט שהתפרסם בבלוג הרשמי של יוטיוב על ידי "צוות יוטיוב" נכתב, כי יוטיוב מספקת דרכים רבות לצפייה באקשן המתרחש בפריז. בארצות הברית למשל, ניתן לצפות בסיקור המשחקים של NBCUniversal דרך YouTube TV באיכות 4K. 

 

ניתן לצפות גם ברגעים חשובים מטקסי הפתיחה והסיום, וברגעי השיא מתחרויות שונות, ששודרו על ידי יותר מ- 35 גופי שידורי שונים הנמצאים מחוץ לארצות הברית, כולל Warner Bros, Discovery ו- Claro Sports.

השנה, יוטיוב מציעה תוספת מיוחדת - למעלה מ- 30 יוצרים נשלחו לפריז, כדי להעביר לצופים את המשחקים האולימפיים מנקודת המבט שלהם ולהסביר להם על כל מה שמתרחש שם. בין היוצרים המפורסמים ניתן למצוא את ג'יני וויני (Jeenie Weenie), קריסטי סקוט (Kristy Scott), ליזה באז (Liza Baez), ריק אזאס (Rick Azas), רובי לייל (Robbie Lyle), אנדרייטד חיג'אבי (Underrated Hijabi), היילי חאליל (Haley Kalil), טינה יונג (Tina Yong) ויוצרים מוכרים נוספים. החברה מציינת כי היוצרים הללו עובדים בשיתוף פעולה עם גופי שידור רשמיים, כדי להעביר לצופים את כל מה שקורה באולימפיאדה בכל רגע. 

יוטיוב לא מקפחת את צופיה הנמצאים במדינות אמריקה הלטינית ומאפשרת לצפות בשידורים החיים גם בברזיל וב- 17 מדינות נוספות. צופים הנמצאים במדינות אלה יוכלו גם לצפות באולימפיאדה עם Multiview של יוטיוב דרך גופי שידור כמו CazéTV ו- Clero Sports.

לפני שהמשחקים התחילו, יוטיוב הכריזה על מגוון תכונות מתקדמות שהצופים יוכלו להשתמש בהן כדי להישאר מעודכניים בכל מה שקורה באולימפיאדה.

| אולי יעניין אותך גם