Skip to main content

לשיחות וידאו, שידורים חיים ויצירת תכנים: 3 מצלמות הרשת המשתלמות של 2024

 |  Yossi Demri

זה לא משנה אם אתם משוחחים בוידאו עם לקוחות, בני משפחה, יוצרים תכנים ליוטיוב או לטיקטוק, או משדרים בשידור חי למאות ואלפי צופים - אתם תמיד צריכים להיראות טוב.

שוק מצלמות הרשת רווי כיום במצלמות מסוגים שונים המציעות איכויות צילום שונות - החל מ- 720p ועד ל- 4K. מצלמות אלה מצויידות בעדשות וחיישנים מתקדמים יותר ופחות, ומציעות תכונות מבוססות בינה מלאכותית המשפרות את איכות הצילום בזמן אמת, ממקדות את עיני המשתמש אל המצלמה ואפילו יודעות לעקוב אחריו בזמן תזוזה קלה. 

אם אתם עדיין משתמשים במצלמת הרשת הישנה שזרוקה כבר שנים במגירה שליד המחשב שלכם הגיע הזמן להחליף אותה במצלמה מתקדמת יותר, כזאת שתאפשר לצד השני לראות אתכם באופן חד וברור יותר.

 

לא חייב לקנות את המצלמה הכי טובה בחנות - במיוחד אם אתם יוצרים מתחילים או משתמשים במצלמה לשיחות וידאו דרך האפליקציות הפופולריות, כמו זום (Zoom), גוגל מיט (Google Meet), סקייפ (Skype) ומיקרוסופט טימס (Microsoft Teams), שגם ככה לא תומכות ברזולוציה הגבוהה מ- Full HD (1080p).

אז לאחר שיטוטים רבים ברחבי הרשת מצאנו לכם 3 מצלמות שגם מציעות איכות צילום טובה וגם נמכרות במחירים נוחים לכל כיס, כך שלא תצטרכו לחשוב פעמיים.

Logitech C270

המצלמה הזו של לוג'יטק מעניקה איכות צילום סבירה פלוס, באיכות 720p, עם זווית צילום של 55 מעלות ומתאימה יותר לשיחות וידאו בפורמט רחב. בין אם אלה שיחות ועידה עם הרבה משתתפים או בין אם אלה שיחות וידאו של אחד על אחד.

היא לא מגיעה עם יותר מידי תכונות מתקדמות, אך היא כן יודעת לבצע תיקוני אור באופן אוטומטי, לסנן את רעשי הסביבה המנסים לחדור למיקרופון המובנה, כך שבצד השני ישמעו את הקול שלכם באופן ברור יותר, ויש לה קליפס בגב המאפשר להצמיד אותה למסך המחשב או למדף סמוך.

ה- C270 מגיעה עם כבל USB-A ותומכת במערכות ההפעלה Windows 7-10 ומעלה, macOS 10.10 ומעלה, אנדרואיד 5.0 ומעלה ואפילו ב- Chrome OS.

מחיר: 108 ש"ח. אחריות: שנתיים

לקניית מצלמת הרשת Logitech C270

 

HP 320

המצלמה הזו של HP מציעה איכות צילום גבוהה יותר - 1080p, עם זווית צילום רחבה של 66 מעלות, כך שהיא מתאימה למגוון שימושים: שיחות וידאו, שידורים חיים ויצירת תכנים. וגם היא כמו זו שמעליה יודעת לבצע אוטומטית תיקוני אור ומצויידת במיקרופון.

היא מגיעה עם מעמד בצורת קליפס, שגם מאפשר להצמיד אותה למסך של המחשב הנייח או הנייד וגם מאפשר להניח אותה על השולחן. ובנוסף, יש לה תריס פרטיות מובנה הדואג שלא יוכלו לראות אתכם בזמן שהיא לא בשימוש.

ה- HP 320 תומכת במערכות ההפעלה Windows 10, Windows 11, macOS ו- Chrome OS, ובאפליקציות מיקרוסופט טימס, זום, גוגל מיט, OBS ויוטיוב.

למצלמה מחובר כבל USB-A באורך 1.5 מטר, כך שגם אם מחברים אותה למחשב נייח שנמצא מתחת לשולחן היא תגיע ללא קושי למסך שנמצא על השולחן.

מחיר: 159 ש"ח. אחריות: שנתיים.

לקניית מצלמת הרשת HP 320

 

Lenovo LC50

מצלמת הרשת הזו של לנובו מיועדת יותר ללמידה ביתית ועבודה מרחוק, ופחות לשידורים חיים ויצירת תכנים, למרות שהנתונים שלה בהחלט מאפשרים זאת.

ה- LC50 מציעה רזולוציית צילום העומדת על 1080p, עם זווית צפייה של 90 מעלות, מגיעה עם שני מיקרופונים, מתחברת למסך באמצעות מעמד מגנטי ויש לה גם עיצוב אלגנטי, כך שהיא לא פוגעת במראה של עמדת העבודה.

גם היא כמו מצלמת הרשת של HP מגיעה עם תריס פרטיות פיזי שאיתו ניתן לכסות את העדשה כשהמצלמה לא נמצאת בשימוש, והיא מתחברת למחשב באמצעות כבל USB-A. 

אלה מערכות ההפעלה שהיא יכולה לעבוד איתן: Windows 7, Windows 10, Windows 10 S, Windows 10 Pro. סביר להניח שהיא יודעת לעבוד גם עם Windows 11, אך מומלץ לבדוק זאת עם החנות לפני הרכישה.

מחיר: 249 ש"ח. אחריות: שנה.

לקניית מצלמת הרשת Lenovo LC50

 מצלמת רשת מומלצת לשיחות וידאו Lenovo LC50

יש לקחת בחשבון שאחד הגורמים העיקריים המשפיעים על איכות הצילום הוא התאורה. לכן, מומלץ לקיים שיחות וידאו, שידורים חיים או לצלם תכנים במקום שבו יש תנאי תאורה טובים, וגם להשתמש בתאורה מתאימה שתשפר את התנאים קיימים.

| אולי יעניין אותך גם