Skip to main content

הושק בישראל: ה- ASUS ProArt P16 מיועד עבור יוצרים ומעצבים ומגיע עם ה- Ryzen AI

 |  Yossi Demri

חברת ASUS (אסוס) השיקה היום בישראל את ה- ProArt P16. מחשב נייד עוצמתי ואלגנטי המגיע עם חומרה מתקדמת ושלל פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית.

המחשבים בסדרת ה- ProArt של ענקית המחשוב הטייוואנית מיועדים עבור יוצרי תוכן, מעצבים גרפיים, צלמים, עורכי וידאו ועבור כל מי שמחפש מחשב נייד עוצמתי בעל עיצוב מרשים שיאפשר לו לעבוד בכל זמן ומכל מקום. המחשבים בסדרה זו מתהדרים במסכים איכותיים המציגים צביעים עשירים ומדוייקים, מעבדים וכרטיסי מסך המאפשרים להריץ תוכנות תובעניות ומציעים מגוון חיבורים מתקדמים שאליהם ניתן לחבר התקנים שונים הנמצאים בשימוש יום יומי אצל קהל היעד של המחשב. 

 

מפרט מרשים ותכונות מתקדמות המיועדות במיוחד ליוצרים

ה- ProArt P16 מצוייד במעבד Ryzen AI 9 HX 370 של AMD, בעל 12 ליבות ו- 24 תהליכונים ומאיץ NPU המספק ביצועים בעוצמה של עד 50TOPS. לצידו ניתן למצוא זיכרון עבודה (RAM) עצום בנפח של עד 64 גיגה-בייט מסוג LPDDR5X וזיכרון אחסון מהיר בנפח של עד 2 טרה-בייט מסוג M.2 NVMe PCIe® 4.0 SSD.

הוא זמין עם שני כרטיסי מסך: GeForce RTX 4070 ו- RTX 4060 של NVIDIA המגיעים עם זיכרון בנפח של 8 גיגה-בייט מסוג GDDR6.

כדי לסייע ליוצרים לקבל תוצאות קרובות למציאות, ASUS ציידה את המחשב במסך ה- Lumina OLED שלה בגודל 16 אינץ', המציע רזולוציית 4K, קצב רענון של 60 הרץ וזמן תגובה של 0.2 מאיות השנייה.

גם הוא כמו ה- Zenbook S 16 UM5606 וה- Vivobook S 15 S5507 שהושקו לאחרונה, משתייך לסדרת מחשבי ה- ASUS AI PC המגיעים עם מקש Copilot במקלדת לגישה נוחה ומהירה לסייען החכם של מיקרוסופט, ועם מגוון תוכנות מבוססות AI, המאפשרות לבצע משימות יום יומיות בקלות ותוך זמן קצר.

מקש ה- Copilot במקלדת של המחשב הנייד ASUS ProArt P16

העמידות בתקן הצבאי המחמיר MIL-STD 810H מראה כי ASUS שמה דגש גדול על נושא העמידות של המחשב, על מנת שיוצרים יוכלו לקחת אותו איתם לשטח ולדרכים מבלי לחשוש שייגרם נזק מכל זעזוע, חבטה או נפילה.

בחיבורים הוא מציע מגוון חיבורים מתקדמים: חיבור USB-C 3.2 דור 2 התומך בחיבור למסך חיצוני וטעינה, 2 חיבורי USB-A 3.2 דור 2, חיבור USB-C 4.0 דור 3 התומך בתצוגה וטעינה, חיבור HDMI 2.1, חיבור 3.5 מ"מ משולב לאוזניות ומיקרופון וקורא כרטיסי זיכרון SD.

החוגה המובנית הממוקמת בתוך משטח המגע של העכבר מעניקה גישה נוחה ומהירה להגדרות ואפשרויות בתוכנות אדובי שיוצרים משתמשים בהם לעיתים קרובות, כמו זום אין ואאוט, כיוון קונטרסט, בהירות וצבעים, שינוי גודל המברשת ועוד, וגם שליטה על עוצמת השמע.

יש גם תמיכה בתקנים האלחוטיים העדכניים ביותר: WiFi 7 ו- Bluetooth 5.4 המעניקים חיבור אלחוטי יציב ומהיר יותר - גם לרשתות אלחוטיות וגם למגוון מכשירים אלחוטיים, כמו אוזניות, עכברים, מקלדות, מדפסות ועוד. 

מחיר וזמינות

ה- ProArt P16 זמין בחנויות החל מהיום (8.8) ומחירו נע בין 11,115 ש"ח ל- 13,782 ש"ח, כאשר ההבדל במחירים נובע מסוג כרטיס המסך ונפח זיכרון ה- RAM וזיכרון האחסון.

ASUS ישראל מעניקה לרוכשים 3 שנות אחריות בבית הלקוח, כולל איסוף והחזרה.

| אולי יעניין אותך גם