Skip to main content

גוגל מודיעה: הסייען הוירטואלי האישי Gemini Live יהיה זמין בקרוב לכולם בחינם

 |  Yossi Demri

גוגל (Google) הודיעה כי הסייען הוירטואלי שלה Gemini Live, המיועד להחליף את Google Assistant, זמין כעת לכלל המשתמשים ברחבי העולם - ללא תשלום.

את הסייען הוירטואלי החדש גוגל השיקה רשמית לפני כחודשיים, באוגוסט 2024, יחד עם סדרת הפיקסל 9 (Pixel). הסייען החכם מציע חווית שימוש מהירה ואינטואיטיבית יותר מזו שמציע ה- Gemini הסטנדרטי. לפני ההודעה של גוגל על זמינותו, רק מנויי השירות Gemini Advanced יכלו להשתמש בו ללא הגבלה. 

 

גוגל הודיעה בחשבון ה- X שלה (טוויטר לשעבר) ש- Live זמין כעת לכל משתמשי אפליקציית Google Gemini באנגלית, באפליקציה המותאמת למכשירי אנדרואיד. היא ציינה גם כי היא לא יכולה לחכות שהמשתמשים ינסו אותו. הפוסט בא כתגובה לפוסט שהיא פרסמה ב- 12 בספטמבר, אז היא רשמה כי היא מתחילה להפיץ את Gemini Live למשתמשים נוספים באפליקציית Google Gemini באנגלית. באותו פוסט היא גם הדגישה כי ניתן לשוחח עם Gemini, לחקור נושאים שונים או לחשוב איתו ביחד על רעיונות חדשים.

הסייען Gemini Live מציע יכולות מתקדמות ושונות מאלה שמציעים Gemini הסטנדרטי והסייען הוותיק והמוכר Google Assistant. הוא למשל תומך בדפוסי דיבור טבעיים יותר, כולל הפסקות בין משפטים ומילות מילוי, זכירת הקשרים ויש לו קול פחות רובוטי.

משתמשים שזכו לנסות את Gemini Live מספרים כי חווית השימוש איתו מהנה במיוחד ויש כאלה שאפילו ציינו כי הוא מדהים, הרבה יותר מ- Google Assistant ו- Google Gemini.

חובבי AI מרחבי העולם שמחו לקבל את הבשורה הזו מגוגל. כעת, הם יכולים ליהנות מסייען מתקדם ואנושי יותר, שאיתו ניתן לשוחח על מגוון נושאים, ואת כל השירות הזה הם מקבלים בחינם. 

נכון לעכשיו, לא ידוע מתי Gemini Live יהיה זמין באפליקציית Gemini בעברית ואם בכלל הוא צפוי להגיע אליה ולאפליקציה הזמינה בשפות נוספות.

| אולי יעניין אותך גם