Skip to main content

הוצג בטעות: הסטרימר החדש של גוגל הופיע על המדפים בארצות הברית לפני ההשקה

 |  Yossi Demri

יש סטרימר (מזרים מדיה) חדש בשוק. ה- Google TV פותח על ידי גוגל (Google) במטרה להחליף את הכרומקאסט (Chromecast) הותיק והותאם במיוחד על ידה עבור ממשקי Google TV, YouTube TV ועוד.

ה- Google TV החדש מאפשר להזרים תכנים כמעט מכל מכשיר: מהטאבלט, לפטופ, סמארטפון ומהמחשב הנייח והנייד אל כל טלוויזיה (כמעט) שמציעה חיבור HDMI. הסטרימר המעוצב תומך בהזרמת תכנים באיכות 4K והוא גם מתפקד כמכשיר ייעודי לבית חכם המאפשר למשתמשים לבצע כל מיני פעולות בסיסיות באמצעות פקודות קוליות, מבלי שיצטרכו לקום מהמיטה או הספה. 

 

אומנם גוגל החלה למכור אותו באופן רשמי אתמול, יום שלישי (24.9), אך לקוחות של רשת הקמעונות האמריקאית, הום דיפו (Home Depot), דיווחו כי הוא נמצא על המדפים כבר מספר ימים.

משתמש Reddit פרסם פוסט ובו הוא כתב כי בזמן שערך קניות באחד מהסניפים הוא הופתע לראות את ה- Google TV החדש מונח על המדף, בהתחשב בעובדה שגוגל עדיין לא השיקה אותו באופן רשמי ואפילו לא הוסיפה אותו לחנות שלה, Google Store. אמזון כבר יצרה עמוד מכירה רשמי ל- Google TV עם תמונה רשמית שלו והחלה להציע אותו למכירה החל מאתמול.

מה שקרה בהום דיפו כנראה נבע מטעות של אחד המנהלים או העובדים. למרות שה- Google TV הונח על המדפים לפני ההשקה הרשמית, החנות לא איפשרה ללקוחות לרכוש אותו.

אם אתם מתכננים לרכוש את הסטרימר, קחו בחשבון שהמחיר שלו יקר יותר מהכרומקאסט - עומד על 99.99 דולרים, שהם כ- 375.96 שקלים (לפי שער הדולר היום). 

לאריזה גוגל צירפה את ה- Google TV עצמו ושלט חכם המאפשר לשלוט עליו מרחוק ולבצע פעולות שונות, כמו הגברה או הנמכת עוצמת השמע, השתקה, כיבוי או הדלקה של הסטרימר, ניווט בין האפשרויות השונות הזמינות בהגדרות והתפריטים, הפעלת העוזרת הוירטואלית Google Assistant ועוד. השלט מגיע גם עם לחצני יוטיוב ונטפליקס לגישה נוחה ומהירה.

| אולי יעניין אותך גם