Skip to main content

מעוצבים יותר ומציגים הרבה יותר מידע: אינסטגרם משיקה כרטיסי פרופיל חדשים הניתנים להתאמה אישית

 |  Yossi Demri

אינסטגרם (Instagram) החלה לגלגל למשתמשים מרחבי העולם כרטיסי פרופיל חדשים המשמשים כמעין כרטיס ביקור עסקי.

כרטיסי הפרופיל החדשים קיבלו עיצוב חדש ויציגו הרבה יותר פרטים ומידע מכרטיסי הפרופיל הקודמים. משתמשים יכולים כעת לבחור מה להוסיף לכרטיס הפרופיל שלהם ומה לא ולהתאים אותם לפי העדפה אישית.

הכרטיסים הדיגיטליים החדשים מתאימים בעיקר ליוצרי תוכן, משפיענים, אמנים, בעלי עסקים ובכלל לכל מי שרוצה להעביר כמה שיותר מידע על עצמו ופועלו בכרטיס אחד. 

 

לכרטיס הפרופיל החדש יהיו שני צדדים: קדמי ואחורי. בצד הקדמי, יופיעו שם המשתמש, תמונת הפרופיל, שם תצוגה, כינוי מועדף, ביוגרפיה (ביו), שיר, עיסוק מרכזי וקישור לאתר תדמית או לכל אתר אחר שהמשתמש יבחר. בצד האחורי, יופיע קוד QR, שמי שיסרוק אותו יופנה לפרופיל של המשתמש ששיתף אותו.

כרטיסי הפרופיל המשודרגים יאפשרו למשתמשים להפוך את הכרטיסים שלהם שלהם לייחודיים על ידי העלאת כל תמונת רקע שיבחרו ושינוי צבע הכרטיס לצבע האהוב עליהם. את הכרטיס הם יוכלו לשתף דרך אפליקציות להודעות SMS ומסרים מיידיים שונות וגם דרך הרשתות החברתיות.

כרטיסי הפרופיל הקודמים היו מאוד בסיסיים והכילו מעט מאוד מידע - שם משתמש, קוד QR וזהו. בנוסף, המשתמשים לא יכלו לעצב אותם לפי העדפה אישית, חוץ מכמה ערכות נושא שהיו זמינות להם. את הכרטיסים החדשים הם יוכלו לעצב מההתחלה ועד הסוף לפי בחירתם, כדי להתאים אותם לתחום בו הם עוסקים ולאופי שלהם.

כרטיסי הפרופיל החדשים באינסטגרם

אינסטגרם מאפשרת לשתף את כרטיסי הפרופיל החדשים בשלוש דרכים שונות: הראשונה היא על ידי העתקה ושיתוף של כתובת ה- URL המפנה ישירות לכרטיס.

השנייה היא שליחת צילום מסך של קוד ה- QR של הכרטיס, שסריקתו תפנה את מי שסרק את הקוד ישירות לכרטיס הפרופיל. והדרך השלישית היא על ידי שליחת סרטון המציג את הצד הקדמי והאחורי של הכרטיס. כל דרך כזו מיועדת לתת למשתמש פתרון לתרחישים ומקרי שימוש שונים. 

אינסגטרם החלה לגלגל את כרטיס הפרופיל החדש למשתמשים מרחבי העולם ונכון לעכשיו הוא עדיין לא הגיע למשתמשים מישראל. אפשר לגשת אליו על ידי מעבר לפרופיל ולחיצה על לחצן 'שיתוף הפרופיל'. אם הוא לא מופיע בחשבון שלכם, ודאו כי אפליקציית אינסטגרם מעודכנת לגרסה האחרונה ואם היא מעודכנת והוא עדיין לא מופיע, המתינו בסבלנות עד שאינסטגרם תפעיל אותו בחשבון שלכם.

| אולי יעניין אותך גם