Skip to main content

חדשות


מזויפות או אמיתיות: גוגל תשתמש בתקן C2PA כדי לחשוף תמונות שנוצרו באמצעות כלי AI

בעידן ה- AI (בינה מלאכותית) כבר קשה להבחין מה אמיתי ומה ומזויף, מה נוצר באמצעות אלגוריתם מתוחכם ומה נוצר על ידי אדם אמיתי. במיוחד בעולם התוכן ובעיקר בתמונות ווידאו.

התוכנית הסודית של Google One: לייט מוצעת במחיר מופחת וזמינה רק במדינות מסוימות

גוגל מציעה מגוון פתרונות אחסון בענן למשתמשים פרטיים ועסקיים דרך Google One - שירות אחסון בתשלום שבו היא מציעה גם מגוון תכונות שימושיות אחרות, כמו שיתוף נפח האחסון עם משפחה וחברים, שימוש בגרסה המתקדמת של גוגל ג'מיני (Google Gemini), תכונות מתקדמות ב- Google Meet וביומן של גוגל ועוד, במחירים שנעים כיום בין 8 ל- 74.90 שקלים לחודש.

שוב סדרת דגל בלי Exynos ? מכשירי ה- Galaxy S25 של סמסונג עשויים להגיע עם מעבדי Snapdragon בלבד

כמו בכל שנה, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג (Samsung), צפויה להשיק את סדרת ה- S החדשה בחודש ינואר. לפי שמועות והדלפות שמגיעות מכמה מקורות מהימנים, נראה כי סדרת Galaxy S25 עשויה להגיע רק עם מעבדים של חברת קוואלקום (Qualcomm).

עיצוב ייחודי בלי להתפשר על ביצועים: ASUS הכריזה על ה- Zenbook S 14 (UX5406)

כיממה לאחר שענקית השבבים אינטל (Intel), הכריזה על מעבדי ה- Core Ultra 200V המיועדים למחשבים ניידים (לפטופים), יצרניות המחשבים המובילות הכריזו על הדגמים שלהן שיגיעו עם המעבדים החדשים, המציעים ביצועי AI מרשימים לצד חיי סוללה ארוכים.

ביצועים משופרים וחיי סוללה ארוכים: אינטל הכריזה על מעבדי ה- Core Ultra 200V למחשבים ניידים

ענקית השבבים אינטל (Intel), הכריזה אתמול בתערוכת IFA על סדרת מעבדי ה- Lunar Lake (לונאר לייק) החדשים, שהוצגה בשם Intel Core Ultra 200V. המעבדים המתקדמים מציעים שיפור משמעותי בביצועים בזמן משחק ובעריכת וידאו, ומאפשרים עד 20 שעות צפייה בסרטונים.

הגרסה הרזה והזולה יותר: מטא צפויה להכריז על ה- Quest 3S בחודש הבא

עברה יותר משנה מאז שמטא (Meta) הכריזה על משקפי המציאות הרבודה, ה- Quest 3 באופן רשמי ולפי נתוני המכירות העדכניים, נראה כי היא מתקשה למכור אותן. עד כה, נמכרו פחות יחידות מה- Quest 2, מהם נמכרו כ- 20 מיליון יחידות מאז 2020. הסיבה ? ככל הנראה בגלל המחיר הגבוה שלהן.

פותחת עוד אזורים בגן הסגור: אפל תאפשר בקרוב למחוק אפליקציות מובנות מהאייפון והאייפד

אפל ממשיכה לפתוח את הגן הסגור שלה, אומנם בשלבים וכרגע בעיקר באירופה, בגלל התקנות החדשות של האיחוד האירופי, אך לשינויים הללו חיכו לא מעט משתמשים מרחבי העולם.

מתרחב: הפיצ'ר הקפה לחיפוש מגיע גם למכשירי הביניים של סמסונג

פיצ'ר החיפוש המהפכני 'הקפה לחיפוש' (Circle to Search) מאפשר למשתמשים לחפש כל דבר שמופיע להם על המסך על ידי הקפה שלו בעיגול. נכון להיום, זוהי הדרך הכי פשוטה ומהירה לבצע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

לא מקפחת דורות קודמים: סמסונג תשחרר עדכוני אבטחה למכשירי גלקסי ישנים

עדכון האבטחה של סמסונג (Samsung) לחודש אוגוסט יצא לדרך וכבר הגיע לסדרת ה- Galaxy S24 ולחלק מדגמי ה- Galaxy Z החדשים, הכוללים את ה- Z Fold 6 וה- Z Flip 6. מדובר בעדכון חשוב המכיל תיקונים שונים, חלקם בעלי חשיבות גבוהה ואחד מהם בעל חשיבות קריטית.

פורטנייט חוזר לאייפון: אפיק גיימס החזירה את המשחק ל- iOS באירופה

בשנת 2020, אפל הסירה את המשחק פורטנייט (Fortnite) מחנות האפליקציות שלה, App Store, מפני שאפיק גיימס (Epic Games) הטמיעה מערכת חיוב משלה בתוך המשחק ובכך עברה על חוקי חנות האפליקציות של אפל. למרות כל הניסיונות של ענקית הטכנולוגיה לגרום למפתחת המשחק לבטל את המהלך, היא התעקשה ונשארה בשלה.